tag:blogger.com,1999:blog-5422720588322391751.post2854637484362547796..comments2023-05-06T13:10:13.843+03:00Comments on De florile mărului: Trenule, gasteropodă mică!Alexandru Potcoavăhttp://www.blogger.com/profile/17388372511345877072noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-5422720588322391751.post-3970204404793014162011-03-11T22:57:34.198+02:002011-03-11T22:57:34.198+02:00empatizez cu iuţeală maximă. şi tata a fost ceferi...empatizez cu iuţeală maximă. şi tata a fost ceferist, la regionala CF Constanţa, Atelierul de proiectare. n-a reuşit comunismul să-l albească complet, a făcut-o "economia de paporniţă" de după revoluţie. la Transporturi s-au perindat cei mai netrebnici borfaşi, care-au jefuit zeci de miliarde. asta-i explicaţia. simplă. nu-i întâmplător că cei mai influenţi, mai puternici şi mai guralivi oameni politici au trecut pe la ministerul ăla... <br />de la Constanţa la Bucureşti făceai în vremea lui Pingelică puţin peste două ore. Acum, după cheltuieli de miliarde (de spui că aduceau cel puţin TGV-ul) şi aproape-un deceniu de lucrări la "reabilitarea" liniei (şi aducerea ei la "standarde UE", lol) aceeaşi distanţă va fi parcursă cu aproape jumătate de oră mai mult decât în comunism. cu o linie nou-nouţă! în condiţiile în care ţările serioase lucrează deja la proiecte de linii ferate mai iuţi decât avionul... în ritmul ăsta, în curând ne vom întoarce la birje.Mugur Grosuhttps://www.blogger.com/profile/09847721284439783311noreply@blogger.com